"Salem Media Group, the right-wing talk radio network owner, issued a public apology and said it would stop distributing a discredited 2020 election conspiracy theory film after a Georgia man wrongly accused of voter fraud sued the company for defamation."

You are viewing a robot-friendly page.Click hereto reload in standard format.